Niktak Ocean Freight Transport

حمل دریایی

زنجیره تامین کنندگان در سراسر جهان و همکاری مداوم با خطوط کشتیرانی، طیف گسترده ای از راه حل های حمل و نقل دریایی در اختیار نیک تک قرار داده است این خدمات شامل Multimodal Shipments, Transshipments, LCL, FCL میباشد… ارائه گزارش های دقیق از تاریخ حرکت و رسیدن کشتی های باری، دریافت به موقع قبض انبار و هماهنگی های لازم با کشتیرانی ها خدمات حمل و نقل نیک تک را تسریع و قابل اطمینان می کند.
برای ردیابی محمولات خود می توانید از طریق پنل به روز رسانی نیک تک از مراحل پیشرفت حمل کالای خود اطلاع کسب نمایید.

 

Would you like more information on this solution?

Full Container Load (FCL)

حمل و نقل FCL به معنای حمل و نقل یک محموله با یک کانتینر اختصاصی است.با در نظر گرفتن ابعاد و وزن محمولات خود میتوانید از انواع کانتینر برای حمل محمولات استفاده نمایید. همچنین با درک نیازهای منحصر به فرد شما، کارکنان عملیاتی ما از همان ابتدا تا زمان تحویل کالا در کنار شما بوده و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

فهرستی از انواع کانتینر

Customer panel service

Less than Container Load (LCL)

بار کمتر از یک کانتینر (LCL) منعطف ترین و کم هزینه ترین راه برای ارسال محموله های کوچک بدون حساسیت در زمان تحویل است. نیک تک کارکنان متخصص خود را به درک کامل صنعت شما اختصاص داده تا بتوانیم بهترین راه حل ها برای جابجایی محموله های شما و با در نظر گرفتن سرعت، نرخ و کیفیت خدمات ارائه دهیم. راه حل LCL یک سرویس انعطاف پذیر است که نه تنها برای حمل یک محموله کوچک که برای حمل کالاهای بزرگ تر نیز، میتواند مناسب باشد.

مدیریت حمل و نقل و لجستیک دریایی

لجستیک می تواند پیچیده باشد از این رو کار با شریک مناسب برای پیشرفت در تجارت و حمل و نقل محمولات شما حیاتی است. در چنین رقابت بین المللی شما به یک شریک لجستیک نیاز دارید تا با درک درست تمام چالش های پیش رو به شما در راه اندازی یک تجارت سودآور کمک کند.
نیک تک شریک مدیریت حمل و نقل دریایی شما است که می تواند امکان دسترسی به قیمت لحظه ای حمل سریعترین راه حلهای ممکن را برای شما فراهم کند. شما می توانید از طریق پنل مشتریان نیک تک به طور کامل حمل کالاهای خود را تا مقصد نهایی نظارت کنید و همچنین انواع خدمات را متناسب با نیازهای مختلف خود انتخاب کنید.

حمل کالای سنگین و ترافیکی

حمل و نقل بین المللی نیک تک با ارائه روشهای نوین نیازهای لجستیکی شما در حمل کالای های سنگین و ترافیکی همانند ماشین آلات کشاورزی، ژنراتور و ترانسفورماتورها، مخازن تحت فشار، برجهای پالایشگاهی و غیره را برآورده خواهد کرد. همکاران متخصص و آموزش دیده ما حتی در مراحل اولیه مطالعات امکان سنجی آمادگی همکاری با شما را داشته و در تمامی مراحل حمل در کنار شما خواهند بود. ما برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات به شما به طور مداوم مهارت های عملیاتی خود در حوزه حمل و نقل بین المللی را به روز رسانی میکنیم و با ارائه مناسب ترین راه حلها شما را در توسعه بیشتر تجارت خود همراهی میکنیم.