Niktak Transit Shipment

ترانزیت

از آن جا که ترانزیت کالا یک فعالیت بین المللی است، هر کشوری برای پیروزی و موفقیت در بازار های جهان موظف به تطبیق قوانین خود با قوانین بین الملل است. حوزه ترانزیت کالا در بین کشورهای مختلف بسیار رقابتی بوده و هر کشوری در تلاش است تا با در نظر گرفتن توانایی ها و موقعیت جغرافیایی اش در زمینه ترانزیت بیشترین بهره برداری را داشته و سود خوبی به چرخه اقتصادی خود وارد کند. نیک تک با بیش از ۳۰ سال تجربه در امر ترانزیت و با بررسی مداوم شرایط و قوانین بین الملل همواره در تلاش برای ارائه خدمات نوآورانه و منطبق بر نیازهای شماست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ترانزیت خارجی

اگر هنگام جابجایی کالا، سه کشور یا بیشتر درگیر این حمل و نقل بشوند، آن را ترانزیت خارجی می‌نامند. به این شکل که کالا از مبدأ، سه کشور را طی کرده و به مقصد می‌رسد. در این صورت، کالاها باید طبق زمان مشخص از مرزهای گمرکی وارد شده و طبق زمان مشخص، از مرزهای گمرکی خارج شوند.. موقعیت جغرافیایی ایران و دسترسی آن به آب های بین المللی، جاده ها و خطوط ریلی، ایران را به دروازه ای برای ورود به بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع، عراق و افغانستان تبدیل کرده است. امروزه بیش از ده میلیون تن فرآورده های نفتی و غیرنفتی از طریق مرزهای ایران به صورت جاده ای و راه آهن به این مقاصد ارسال می شود.

کشورهای مستقل مشترک المنافع

از مجموع چهارده کشور در منطقه اوراسیا، که بعد از فروپاشی شوروی به صورت مستقل درآمده اند ده کشور با امضای پیمان های اقتصادی، سیاسی و نظامی به کشورهای حوزه CIS شناخته میشوند از بین این ده کشور شش کشور به همراه ایران، پیمانی در زمینه فعالیت اقتصادی در اوراسیا با ارزش بالغ بر ۳ میلیارد دلار امضا کردند. با شبکه گسترده ای از نمایندگان نیک تک امکان ترانزیت محموله شما به مقاصد آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، و قرقیزستان فراهم مینماید.

خدمات حمل از دریای خزر

با توجه به محدودیت های موجود برای ورود و حمل ناوگان زمینی به کشورهای CIS و منطقه قفقاز، استفاده از توانمندی های دریایی و شناورهای RORO از/ به بنادر امیرآباد، نوشهر و انزلی در ایران به/ از بندر آکتائو در قزاقستان، بندر ترکمن باشی درترکمنستان و حتی آبراه‌های داخلی روسیه، اکنون به اولویت منطقه تبدیل شده است. ما به ‌عنوان حمل و نقل بین المللی نیک‌ تک توانایی حمل بارهای فله‌ای و کانتینری را داشته که متناسب با نوع کالا و نیاز شما ارائه می گردد.

ترانزیت داخلی

تمامی گمرکات داخلی ایران عمدتاً از طریق جاده به یکدیگر متصل اند. البته ترانزیت ریلی همچنان به عنوان یکی از روش های مهم حمل و نقل داخلی در نظر گرفته می شود، اما حمل زمینی و کامیونی به دلیل زمان کوتاه تر و قیمت مناسب تر برای محموله های کوچکتر عمدتا توسط صاحبین کالا ترجیح داده می شود. نیک تک با استفاده از تجربه چندین ساله و تخصیص نمایندگان انحصاری در تمامی گمرکات داخلی، حمل و نقلی متناسب با خواسته های شما فراهم می کند.